Leta i den här bloggen

söndag 2 juli 2017

Haifan uutinen

http://www.jpost.com/Israel-News/Giant-US-aircraft-carrier-fighting-ISIS-docks-at-Israels-Haifa-port-498466
Rantaan on laituroinut lentotukialus.


Selittäisiköhän  tällainen niit- uniani  Israelin rannikosta -  ja viimeöistäkin  unta, jossa  oli jonkin valtavan kuilun rannalla, mutta syvyys oli täydellinen hiekkaerämaan rotko ja olin aivan  kapealla kantilla  rotkon yläreunalla.  Selkäni takana oli vain muutamia  kyynärän säteisiä hiekkakiviä joihin koetin kietoa kättäni, että pysyn  raunassa kiinni,   mutta siten reunaa pitkin oikealta  käveli tyttöni Lisse, joka oli kanssni Israelissa. Häntä ei korkeudet huimaa, kuten minua. Hän ojeni kaksi kättänsä käsiini ja sai vedettyä minut sieltä rotkoreunalta ylös  turvallisempaan kivettyyn  kohtaan ja sieltä pääsimme jostain kapeasta raosta jonnekin kiviseinäiseen keittiöön, jossa tehtiin ruokaa parhaillaan. Mutta tämä uni päättyi tähän.
 Minulla oli ihana tunne herätessäni,  kun tyttöni kädet olivat niin vahvat minun käsiini että  pääsin ylös täydellisen  pystysuoran rotkon reunalta.  Paikalla jossa olin, oli jokin nimikin vielä Kina tai Kar. ( Olin kyllä lukenut eräistä reseptoreista  nimeltä Kar).  varmuuden vuoksi taas kirjoitan unen muistiin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar